mandag 5. januar 2009

Det begynner å bli kaldt

Da jeg spaserte mine 15 minutter til jobb i morges var det 29 minusgrader ute. Jeg lærte at det er vannfast mascara som teller da. Øyenvippene - som er omtrent det eneste som utsettes for direkte kulde - fryser, så vel fremme på jobb hadde jeg maskara i flytende form langt over og under øynene. Oppdaget jeg etter å ha hilst på 4 kolleger på vei til kontoret mitt.

Men - yttertøyet som er å få tak i her oppe må være i verdensklasse, for jeg fryser ikke!

I morgen må jeg vurdere å gå med slalombriller til jobb, for det er meldt 35 minus.

2 kommentarer:

Hege sa...

Hei kjære Gøril og godt nyttår!
Så artig med bilder, fine hunder og fin dame;o) Og artig lesning selvfølgelig!

Vi har hatt en fin og lang juleferie på Oppdal, første delen var vi 12 stk samlet og siste delen var det bare oss 5. Koselig begge deler. Vi snakkes!
Klem Hege

Katrine Helgesen sa...

Hei Gøril og godt nyttår! Så artig blogg du skriver! Det virker så spennende det du gjør og jeg synes du er så modig som har gjort dette. Jeg blir virkelig inspirert til å røske opp i mitt kjedelige liv.

Lykke til videre! Har lyst til å komme på besøk, men flyprisene er ikke akkurat studentvennlige. (Hege og jeg har sjekka....)

Klem